Direktlänk till inlägg 2 juni 2014

Stark eller svag.

Av M J - 2 juni 2014 19:35

Så detta med att vara stark, visst inga problem men det kommer en dag när man inte längre orkar hålla fasaden uppe. Vi alla har en gräns på hur mycket orkar, hur mycket vi tål, hur mycket vi orkar bära osv.

Det viktigt att komma ihåg att be om hjälp, prata med en vän INTE är en svaghet. Utan en STYRKA!!
Det lärde jag mig när sonen var liten, jag bad om hjälp innan jag gick in i väggen och då absolut kunde bli en dålig mamma.

Så alla där ute be om hjälp innan det brakar ihop, det är Oki att inte vara stark.

Så en annan sak, jag har en vän som det går jätte bra för. Jag är glad för det önskar personen lycka till i fortsättningen. Det var tydligen inte oki enligt andra.
Men varför då?? Är det inte tillåtet att vara glad för andra??

Jo, det tycker jag att ska kunna vara utan att någon annan blir sur. Så lycka till!!

Jag lyssnar alltid på mig själv, alltså hur jag mår, hur jag känner tycker och tänker. Jag lyssnar alltid på vad andra har att säga och sedan fattar jag mina beslut.
Man ska aldrig bara köra på utan kolla in läget.

Så en viktig sak: glöm inte att vila är lika viktig som att hålla sig i rörelse.

Ha en trevlig kväll!!

Ciao Bella

 
 
plutten

plutten

3 juni 2014 09:08

Bra skrivet.

http://narmantogminabarn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M J - 6 juni 2014 07:55

Jag vill också ha en Simba! En person har klippt sin så söta katt efter hur lejonet ser ut i Lejonkungen den animerade filmen, så nu ser katten ut som Simba. Så himla sött alltså. Djur har känslor precis som vi människor. De kan bli arga, ledsna, g...

Av M J - 3 juni 2014 07:24

Vad har hänt med mänskligheten?? Är detta vad nu kallas för normalt i dagens samhälle??? Skyll inte på att de inte vet vad de gör eller att det är fel. För det vet de!!!! Det måste finnas något man kan göra för att sådant här. Och sen straffet 1 ...

Av M J - 29 maj 2014 09:49


Ibland när jag tittar runt på webben kan man snubbla över bra saker som detta. Tyckte det var så fint. ...

Av M J - 29 maj 2014 09:41

Idag ska det städas på balkong. Då menar jag balkongräcket ska skuras då det är smutsigt men också en massa alger som växer på själv räcket i sig. Jag har fått ett medel som jag ska använda mig av så det blir rent och snyggt. Är ganska sliten eft...

Av M J - 28 maj 2014 21:58


Vilken dag alltså. Först var jag hos fröken doktor och allt var som det skulle. Sen tog jag mig en avstickare till Glitter för att kolla inte saker då jag har en check på 20% rabatt som jag tänkte använda. Sedan hem på raket bussen, ja jag kallar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok hos TheWaysofLiving


Ovido - Quiz & Flashcards