Alla inlägg den 6 juni 2014

Av M J - 6 juni 2014 07:55

Jag vill också ha en Simba! En person har klippt sin så söta katt efter hur lejonet ser ut i Lejonkungen den animerade filmen, så nu ser katten ut som Simba. Så himla sött alltså.

Djur har känslor precis som vi människor. De kan bli arga, ledsna, glada osv. Ett djur glömmer aldrig om man är elak mot dem. Så de kommer alltid ihåg om du har varit elak och det är vad de ser när de tittar på dig.

Jag lyssnade på ett samtal igår, inte meningen men de satt framför mig så det var oundvikligt, det pratade om sina fruar och när de PMS:ade och hur jobbigt det var.
De fick inte komma till för att få vad de ville osv. Varför inte bara ta tag i kragen och vara normal. Ja ungefär så.

När jag klev av sa till dem har ni funderat på om ni behandlar era fruar med respekt så kanske ni får mera kärlek trots PMS?!

Well vad det kom ut av det vet jag inte då bussen åkte vidare. Ha en trevlig dag nu.

Ciao Bella

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok hos TheWaysofLiving


Ovido - Quiz & Flashcards