Alla inlägg den 13 maj 2014

Av M J - 13 maj 2014 21:45

Jag är ledsen, en vän till min har fått sina barn tvångsomhändertagande pga lögner och förtal! Det känns så hemskt och hemskt att man inte kollar om sakerna som sagts är Sanna utan man bara tar barnen och splittrar dem. Så nu får de inte träffa varandra det känns fruktansvärt att detta är vad samhället kallar för "barnets bästa". Hur kan det vara så??

Varför gör människor så här och ljuger? Är det en uppmärksamhetsstörning som dessa människor har eller bara extremt dåligt självförtroende och vill inte att andra ska vara lyckliga och klara av livet??

Hjälp mig att förstå detta!!

Ciao Bella

Av M J - 13 maj 2014 18:04

Jag mötes av ett vit hav när jag gick till affären. Jag vet inte vad de heter men de är vackra.

Så någon som vet vad detta är för buske och vad den heter??

Ciao Bella

Av M J - 13 maj 2014 06:37

Frukost är det bästa målet på dagen.
Vad äter du till frukost?
Jag äter hembakat bröd, ägg, kaffe och juice.

Ciao Bella

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards