Alla inlägg den 22 maj 2014

Av M J - 22 maj 2014 21:49

Det har varit en lång dag idag. Men jag fick möjlighet att vila min fibromyalgi kropp lite idag och det var en investering.

Så jag får nog lära mig att kroppen BARA behöver det nu och det är bara att foga sig efter det nu.

Det är hemskt svårt då hjärnan vill så mycket mera.

Jag har lite svårt för värmen men för psoriasisen och fibromyalgin gör det susen.

Nu är det kvälls promenad med vovven och sen sängen. Sov gott alla.

Ciao Bella

Av M J - 22 maj 2014 06:35

Sova ligga i sin sköna säng ner bädda med ett gött täcke och härliga kuddar. Pruta och snarka och ha fantastiska drömmar.

Så vad är det? Ja jag fick inte det i natt då till det faktum att jag har en granne sommspickar och borrar på nätterna. Börjar alltid kl 22 och sen håller det på fram till små timmarna. Är så sjukt trött på det alltså.

Nu blir det en fantastisk frukost. Yummy!!

Ciao Bella

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards