Alla inlägg den 14 maj 2014

Av M J - 14 maj 2014 21:13

Jag säger bara så här: Cleo du kommer att vara saknad. Sitt skratt och skämtade med Leif Mannerström är helt oslagbart. Att vara 10 år gammal och laga mat på den nivån är inget annat är FANTASTISKT!!

Fortsätt följa din passion för mat och ha roligt samtidigt.

Ni andra unga: ja självklart är ni mycket duktiga med.

Ciao Bella

Av M J - 14 maj 2014 11:56

På torsdag ska jag ha ett tal. Talet är klart men det finns alltid en liten oro att något ska gå fel. Jag tappar bort mig, min medhjälpare tappar bort sig.


Ta får panik och orden försvinner. Men det ska nog gå bra, min medhjälpare är en erfaren sådan och mycket duktig på tal själv. 


Nu är det snart dags för en liten enkel midda och kaffe rep. Ha en trevlig lunch allihopa.


Ciao Bella

Av M J - 14 maj 2014 07:52

Gomorron alla bloggare och läsare.

Vaknade tidigt idag och först nu blir det frukost. Det ska bli gött att få lite mat i magen.

Hoppas ni alla har en bra dag.

Ciao Bella

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards