Alla inlägg den 19 maj 2014

Av M J - 19 maj 2014 22:44

Nu ska jag äntligen lägga mig är så bajs trött att ögonen mer eller mindre går i kors. Det har varit tuffa dagar ett tag nu och det känns i hela kroppen. Den tar stryck av att inte få den vila den behöver speciellt nu med denna vidrigs fibromyalgi skiten.

Men samtidigt är det skönt att äntligen veta varför jag har ont, varför det flyttat sig i kroppen hela tiden och varför en dag plötsligt gör det inte ont alls. Så det var inte bara något jag sa.

I morgon ska jag ut och handla, förmodligen med alla andra. Men det ska nog gå bra. Min älskade son ska hjälpa mig, det är han som står för musklerna.

Ang. bilden sådan vill jag ha!!

Ciao Bella

Av M J - 19 maj 2014 18:38

I morse när jag vaknade var det strålade väder och hur skönt som helst. Så vi tog vår morgon promenad som vanligt med vovven så hon fick göra sitt. Underbart! Sen innoch äta frukost.

Sen bara en timma efter det mörknade det på och ser började regna, och ihop med det blev det hemskt kraft. Och man kunde känna att det plötsligt blev hög luftfuktighet.

Det blev tungt att andas och med astma och allergi blir det ju inte bättre precis.

Så tanken med att hänga tvätten på balkongen ja det blev de ju inget av, vilket är tråkigt då dels torkare det snabbare men framför allt det luktar ju så gott.

Nu ska det blir något att stoppa i magen.

Ciao Bella

Av M J - 19 maj 2014 08:06

Gomorron allihopa

Sonen kom hem "mycket" sent igår så det blev ännu senare i säng.
Så vi sov lite längre in på morgonen för att komma ikapp med sömnen.

Idag är en "domestic" dag. Det ska tvättas, städas av lite, handlas och ev lite bakning om det hinns med.

Så dagen startar med raket fart. Men först frukost.

Ciao Bella

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards