Alla inlägg den 25 maj 2014

Av M J - 25 maj 2014 20:24

Detta är absolut den bästa serien någonsin. Den ger en allt, spänning, mod, lojalitet, hopp och massor med action.

Har sett fyra avsnitt nu och det är bra mycket bra.

Så glöm inte att se denna serie lovar att det är värt energin.


Ciao Bella

Av M J - 25 maj 2014 08:37

Nu är det söndag och det är veckans vilodag. Idag ska jag på föreläsning. Lika spännande som vanligt.

Jag ska lära mig något nytt och bli bättre på det jag är dålig på och se mina brister somjag sedan kan jobba på.

Det är ganska skönt att få se sig själv i spegeln och sedan kunna jobba vidare på att bli en bättre människa, kvinna, fru, dotter, vän och MAMMA.

Det är viktigt för mig att ständigt utvecklas och lära mig något hela tiden.

Nu är frukosten klar och nu ska jag fixa med mina morgon bestyr. Ha det gott kom ihåg att solen är farlig och drick mycket vatten.

Ciao Bella

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards