Alla inlägg den 15 maj 2014

Av M J - 15 maj 2014 21:43

Denna vackra blomma är ack så giftig. Man kan faktiskt dö av den.

Dessa växer överallt där jag bor och de är absolut en av mina favoriter.

Ciao Bella

Av M J - 15 maj 2014 18:21

Det finns många vackra träd här i stan. Här är ett av dem.

Av M J - 15 maj 2014 15:36

Det har regnat en del där jag bor. Men till och med i det dåliga vädret finns det tecken av kärleken i form av en vatten pöl som ser ut som ett hjärta

Av M J - 15 maj 2014 07:37

När jag äter frukost tittar jag mer eller mindre alltid på Nyhetsmorgon på TV4 för att se vad som hänt i världen men också vädret för dagen.
Idag handlade det bland annat om politik, det finns inget som är så ointressant som just politik. Man lovar guld och gröna Skogman men håller tunt. För mig handlar det inte om rösta Blå, Röd eller Grönt. Utan som en komiker sa på tv för ett tag sedan det är flera nyanser av grått.

Varför ger man en massa löften innan man ens vet om man kommer att kunna infria dem? Varför svara inte politiker på det som man verkligen vill veta?

Nej jag kommer inte att rösta för det finns inget parti som kan ge det som behövs.

Sen har vi detta med löpar skor. Självklart tycker jag att det är jätte viktigt med bra stöd om man ska springa. Men det kvittar igentligen vad det handlar om så kommer det något negativt efter. Varför bara inte acceptera att vi alla är olika och vill ha olika saker ??

Nu till älskade kaffe kopp. Just nundricks det Löfbergs Lila i familjen. Men vi har provat något nytt och det är Zoegas Mollbergs, det vad absolut värt 46kr.

Ha nu en bra morgon. // Ciao Bella

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards