Alla inlägg den 21 maj 2014

Av M J - 21 maj 2014 20:13

Nej självklart menar jag inte sexleksaker utan elektronik leksaker. Jag har länge velat ha en lite portabel högtalare till min iPhone så jag kan använda min mobil som iPod.

Så när man diskar, ligger i badet eller bara ligger i sängen och njuter av bra musik så kan jag göra det nu utan att ha lurar i öronen.

Ligge man på beachen kan jag ha med mitt egna lilla diskotek. Så så var det med det.

Ciao Bella.

Av M J - 21 maj 2014 09:35

När man är på Apoteket så får man inte ha brottom.

Då alla ska fråga om allt varje gång de hämtar ut sin medicin även om de haft medicinen under en lång tid.

Eller ifrågasätta priser och rabatter. Eller varför Apoteket byter it till billigare osv.

Så här kan man bli sittande.

Ciao Bella

Av M J - 21 maj 2014 08:51

Jag förstår inte varför folk idag bara mer eller mindre säger ja och amen när en räkning kommer. Utan komma upp om den är korrekt. Om man blivit debiterad som avtalat mm.

Jag kollar alltid mina räkningar innan jag betalar dem.

Och framförallt varför använda ett bolag som är svindyrt och bara för en massa folk rika???????

Nej tacka vet jag GodEl små räkningar och visa månader betalar jag inget alls. Samt ingen sitter och blir sten rik. Utan överskottet väljer jag vart det ska gå.

Det kallar jag en bra DEAL!!!

Ciao Bella

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards